Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Warunki uczestnictwa

Cena za udział w Forum MotoSolutions 2017 obejmuje: udział w Forum w dniach 23-24 listopada 2017 r., materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch i bankiet wieczorny 23.11.

  1. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty w terminie 7 dni od wysłania zgłoszenia faktury, ale nie później niż 15 listopada.
  2. Wpłaty należy dokonać na konto: AutomotiveSuppliers.pl S.C. Małgorzata Zborowska-Stęplewska, Rafał Orłowski, ul. Staniewicka 14, 03-310 Warszawa, NIP 524-264-47-84, mBank Bankowość Detaliczna BRE Banku SA PL 61 1140 2004 0000 3102 5293 0305 z dopiskiem, Forum MotoSolutions 2017 i nazwisko uczestnika/uczestników
  3. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres organizatora.
  4. Rezygnacja w terminie do 10 dni przed Forum lub nieobecność podczas Forum nie są podstawą do zwrotu należności.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Forum.
  6. Uczestnicy nie mają prawa do rozkładania na terenie, gdzie odbywa się konferencja żadnych materiałów reklamowych (ulotek, broszur, katalogów i in.), bez wcześniejszej pisemnej zgody Organizatora.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenie zgłoszenia, bez podania przyczyny.
  8. Uczestnicy Forum dokonują samodzielnie rezerwacji miejsc noclegowych